środa, 28 sierpnia 2013

I love Cyprus

Cypr był moim przedwczesnym prezentem urodzinowym na moje 18ste urodziny, (18 dni w raju na osiemnaste urodziny). Byłam tam z moją starszą siostrą i Jej chłopakiem. Myślę, że z Cypru na zawsze zostanie mi w pamięci ilość kotów która tam się znajduje. Na każdym kroku można je spotkać przez co można dostać oczopląsu, a na pamiątkę kupiłam torbę na zakupy właśnie z nimi :)



I went to Cyprus for my 18th birthday this summer, 18 amazing days in paradise. I stayed there with my sister and her boyfriend. Definitely one of the things which I will never forget- there were thousands and thousands of cats on the streets. So, of course i could't resist when I saw shopping bag with cats on it! :)


Mój ulubiony kotek Magic który zawsze czekał pod drzwiami, aż ktoś przyjdzie i da mu jedzenie :)

My favourite cat, Magic who was waiting all the time outside the door to be fed! :)


a oto już wspomniana powyżej torba z kotami
My new shopping bag with cats on


                        My sister and me :)
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz