czwartek, 25 lipca 2013

if you dare come a little closer...







To chyba najdłuższy post jaki dla Was przygotowałam od początku publikowania moich stylizacji i tak samo najdłuższa sesja na jakiejkolwiek byłam !  
Opłacało się, zdjęć mnóstwo, mam nadzieje ze nie zanudzę Was ich ilością.
Mam na sobie kombinezon - troszkę przeróbki, podcinania i mam nadzieję że prezentuje się fenomenalnie .

Pozostawiam Was ze zdjęciami :-*
miłego oglądania ! 
























(zdjęcia Beata Płotnicka) 


  kombinezon -  ||  torba - Zara  ||  buty - allegro  ||  naszyjnik - mohito 

3 komentarze:

  1. cudowne zdjęcia, cudowny kombinezon :) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...kombinezon jest genialny!

    Zaparaszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazda! Przepiękne zdjęcia i świetny kombinezon :). Ja jak wpadam do sh to nigdy takich perełek nie mogę znaleźć. :(

    OdpowiedzUsuń