czwartek, 25 kwietnia 2013

BlackRedWhite

Tak jak zapowiedziałam w poście wcześniejszym, będę częściej publikować nowe stylizacje .
Uczęszczam do liceum połączonego z gimnazjum, więc mam 3 dni wolnego (egzaminy gimnazjalne) :)
Niestety tylko do dziś, ale nie ma się co martwić, przed nami jeszcze majówka !
Wczoraj wybrałam się na stawiki, niedaleko mojej miejscowosci... mostek, lasek, piękna pogoda, lekki wiaterek to wszystko co było mi potrzebne od kilku miesięcy, spokój, odpoczynek i świetna zabawa pozując do zdjęć mojemu wspaniałemu fotografowi - Beacie.
Dziś czeka mnie trochę nauki...
Więc krótka notka, byle gibko wykuć i wybyć gdzieś ze znajomymi :)
Poniżej, zdjęcia z wczorajszej sesji zdjęciowej  






bluzka -   Mohito   |   ramoneska - H&M   |   spódniczka - allegro   |   biżuteria - H&M   |   torba - Zara   |   buty - no name 







koszula - Zara (SH)   |   jeansy - Zara   |   pasek - Zara   |   buty - no name   |   usta - pomadka do ust INGLOT 868


 ( fot. Beata Płotnicka )

3 komentarze:

  1. Znalazłam Cie na lookbook'u i bardzo spodobał mi się Twój styl. Oczywiście obserwuję ;)).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz zjawiskowo xd

    Fajne zdjęcia xd

    Obserwuję xd

    Pozdrowionka xd

    OdpowiedzUsuń