wtorek, 23 kwietnia 2013

Black&White

Cześć kochani,
Z tym że nie było mnie tu dość spory kawałek czasu, chcę oznajmić iż nadrabiam moje nieobecności!
Będę częściej męczyć mojego wspaniałego fotografa i częściej publikować posty.
Dzisiejszy set przedstawia elegancje, w tym w czym czuję się najlepiej.
Przewiewna, biała mgiełka", skórzane spodnie i do tego oczywiście nie obeszłoby się bez szpilek.
Nie pamiętam czy wspomniałam tu już o tym iż jestem straszną torebkoholiczką ! Torbę widoczną niżej zakupiłam w sklepie Zara, polowałam na nią od około 5 miesięcy i od paru dni stałam się jej szczęśliwą posiadaczką :)












 

koszula - no name   |   spodnie - Zara   |   buty - Zara   |   torba - Zara

9 komentarzy:

  1. śliczna jesteś,przypominasz mi styloly;-)
    może zaobserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze - jesteś prześliczna!
    Po drugie - genialnie wyglądasz w delikatnych kolorach i szykownych stylizacjach !
    Po trzecie - jesteś tak cudownie dziewczęca , że nie mogę się napatrzeć! :)

    Pod wpływem zachwytu dodam do obserwowanych, pomimo, że tego prawie w ogóle nie robię :)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia:)
    http://cafeavecmag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne spodnie. Wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Great Blog! Follow you now with GFC! Hope you will follow back :)

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz ! jesteś zjawiskowa !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie xd

    Pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń