sobota, 2 marca 2013

powderpink.

Dzisiejszy dzień nie zachwycił mnie, patrząc na warunki panujące na dworze spoglądając przez okno, a stojąc i marznąć przy każdym pstryknięciu zdjęcia. To chyba nie był najlepszy dzień do tego typu zdjęć, ale po dość długiej mojej tu nieobecności, musiałam pomęczyć mojego fotografa, któremu jestem niezmiernie wdzięczna za dzisiejszą prawie awykonalną sesję. Dziś przedstawiam stylizację na nieco cieplejsze, wiosenne dni, których już nie mogę się doczekać!
Połączenie płaszcza (H&M) który upolowałam na przecenach na początku września, przyozdobionego w złote guziki, oraz do tego koszulę wiązaną na kokardkę, którą znalazłam w jednym z Second Handów, do tego nie obeszłoby się bez rękawiczek(Solar) pożyczonych od mojej mamy oraz butów i torby (marki Zara).
Następna stylizacja będzie nieco się różnić od tych tu przeze mnie zaprezentowanych,mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu ;)








płaszcz- H&M(%)
koszula- Second Hand 
spodnie- Bershka 
buty- Zara(%)
torba- Zara
rękawiczki- Solar
bransoleta- H&M

                              /Klaudia 

2 komentarze:

  1. Świetny zestaw!
    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu: http://www.allaboutwomanity.blogspot.com/2013/03/film-szkoleniowy-step4hair-konkurs.html
    :)

    OdpowiedzUsuń