wtorek, 12 lutego 2013

neon & panther



Założenie bloga było dla mnie jednym z postanowień na 2013. Była to moja mała, najskrytsza iskierka do której próbowałam dążyć przez około dwa lata.Teraz wraz z moją przyjaciółką Julią, zamieszkującą niestety nieskończoność kilometrów ode mnie, postanowiłyśmy zacząć tworzyć. Początki nie zawsze są łatwe, także proszę o wyrozumiałość ;) 







ramoneska - H&M

sweter - Cubus

buty, torebka - Zara

  (Zdjęcia:  Beata Płotnicka )


/ Klaudia.
                                                                                                                                 

4 komentarze:

  1. Wyglądasz świetnie. Życzę powodzenia bo widzę potencjał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja,życzę powodzenia, bo sama również stawiam pierwsze kroki w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny set, piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń